GENERALI - SWRN Ubezpieczenia

(22) 425 35 03
Kontakt do Partnera:
Telefon:
Przejdź do treści
WYBIERZ SPOSÓB ZGŁOSZENIA ROSZCZENIA do Towarzystwa Ubezpieczeniowego GENERALI

1. Wypełniając formularz on-line - najszybszy proces zgłoszenia roszczenia

___


Wszystkie rodzaje zdarzeń możesz zgłosić przez internet, bez konieczności wysyłania dokumentów pocztą tradycyjną.
W przypadku poniższych ryzyk z polisy ubezpieczenia zgłaszanych za pośrednictwem formularza on-line, możesz liczyć, że zostaną rozpatrzone w ciągu 48h.
- zgonu Rodzica
- zgonu Teścia
- urodzenia Dziecka
- urodzenia Dziecka Martwego
Uprzejmie informujemy, że roszczenia trybie 48 godzin rozpatrywane są w dniach:
od poniedziałku do piątku, do godziny 12:00, pod warunkiem przesłania kompletnej dokumentacji.


2. Pobierając formularz i wysyłając dokumenty pocztą tradycyjną - najmniej efektywny proces ze względu na długi czas oczekiwania na dokumentację
___


Formularz należy wydrukować, uzupełnić, podpisać i dołączyć wymagane dodatkowe dokumenty związane ze zdarzeniem np. kopię dowodu osobistego, kartę leczenia szpitalnego, akt urodzenia dziecka. Następnie komplet dokumentów należy wysłać na adres:

Generali Życie T.U. S.A.
Departament Obsługi Ubezpieczeń Grupowych
ul. Postępu 15B
02-676 Warszawa

DRUK ZGŁOSZENIA ROSZCZENIA Z TYTUŁU:
  • pobytu w szpitalu
  • trwałego uszczerbku na zdrowiu - NW
  • trwałego uszczerbku na zdrowiu - zawał / udar
  • poważnej choroby
  • operacji chirurgicznej

DRUK ZGŁOSZENIA ROSZCZENIA Z TYTUŁU:
  • urodzenia dziecka
  • urodzenia dziecka martwego
  • zgon dziecka
  • śmierci współmałżonka
  • śmierci rodzica / teścia

DRUK ZGŁOSZENIA ROSZCZENIA Z TYTUŁU:
  • śmierci ubezpieczonego

3. Jeżeli Twoja polisa zawiera opcję
Pomocy Medycznej Assistance
___

W przypadku zajścia zdarzenia objętego ubezpieczeniem w ramach
Umowy Dodatkowej dotyczącej pomocy medycznej w kraju, zarówno Ubezpieczony, Współubezpieczony lub inna osoba przez niego
wyznaczona powinna telefonicznie skontaktować się
z Centrum Pomocy Generali: (+48) 22 543 88 08.

KONTAKT W SPRAWIE ROSZCZENIA

___

Dane kontaktowe do likwidatora znajdziesz w dokumentach, które wysłało do Ciebie GENERALI po zgłoszeniu roszczenia.

Możesz skontaktować się również telefonicznie.
Zadzwoń do GENERALI:
913 913 913 lub zamów rozmowę.
SWRN
Ubezpieczenia
dla Ciebie
oferty ubezpieczenia.
Już dziś skorzystaj z najlepszej na rynku
Zabezpiecz życie swoje i swojej rodziny.
Menu
>
>
>
>
>
Kontakt do Nas
Telefon
Infolinia:
Email:
Adres:
(22) 425 35 03
(22) 401 72 36
ul. Siedmiogrodzka 1 / 300
01-204 Warszawa
Kontakt do Partnera
Imię i nazwisko / firma:
Telefon:
Email:
Dołącz do nas
Wybierz spośród ponad 40 wariantów.
Wróć do spisu treści